piątek, 18 listopada 2016

Ważka / Dragonfly

Cześć!
Hello Everyone!

Dziś mam dla Was LO, które powstało na bazie nowej kolekcji ScrapBerry's The Words Live Forever. Papiery są wprost cudowne. Z jednej strony stonowane i w męskiej kolorystyce a z drugiej uzupełnione bardzo romantycznymi motywami. Tak właśnie, gdy jeden z romantycznych arkuszy wpadł mi w oko, powstał mój najnowszy layout. Urzekły mnie delikatny wzór, granatowe kwiatuszki a przede wszystkim skrzydła ważek, które uwielbiam. Do wykonania tła wykorzystałam porwane na paski kartki starej książki, washitape, całą masę przeróżnych mediów, kryształki oraz mikrokulki. Wielowarstwową kompozycję stworzyłam przy użyciu pięknej ramki od Wycinanki, kwiatów od Prima Marketing, zestawów die-cut oraz papierów ScrapBerry's z elementami do wycięcia. Całość skleiłam gel medium, które po wyschnięciu trwale połączyło ze sobą wszystkie elementy a dodatkowo pozwoliło na wykorzystanie mikrokulek. Zerknijcie koniecznie do sklepu i przyjrzyjcie się najnowszym kolekcjom ScrapBerry's.

Today I'd like to show you LO based on the new collection from ScrapBerry's The Words Live Forever. Those papers are amazing. On the one hand they have masculine colours on the other very delicate and romantic elements. When I saw beautiful pattern, navy flowers and most of all dragonfly wings I knew it would be perfect for my new layout. To create background I used pieces of old book, washitape, crystals, micro beads and a lot of different media. Multilayer composition was made using wonderful chipboard frame from Wycinanka, Prima Marketing flowers and die-cuts. Gel medium perfectly glued it all together and allowed me to use some micro beads. Check out the latest collections from ScrapBerry's, they're gorgeous.











Miłego dnia!
Have a nice day!


Materiały / Supplies:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz