piątek, 13 stycznia 2017

Turkusowe ptaszki / Little turqouise birds

 Cześć!
Jakiś czas temu urzekły mnie stempelki od Paper Smooches z uroczymi grubiutkimi zwierzątkami. 
Kiedy naszła mnie ochota na turkus, postanowiłam wykorzystać je w połączeniu z moim ulubionym papierem z kolekcji Forest Friends od ScrapBerry's. Kartka, którą wykonałam, jest wielowarstwowa a każdy element został zamocowany przy użyciu kosteczek dystansowych na odrobinę innym poziomie. Do plecionego wzorku na papierze idealnie pasował mi nowy folder do embossingu od We R Memory Keepers. W ten sposób białe tło zostało przyozdobione efektowną krateczką. Zarówno stempelki jak i folder możecie zamówić w trakcie aktualnej przedsprzedaży. Serdecznie polecam.

Hello!
Some time ago I was enchanted by cute Paper Smooches stamps with little plump animals. When I was in the mood for turquoise, I decided to use them with my favourite paper from Forest Friends collection by ScrapBerry's. I made a multilayer card with each element glued with a adhesive foam on a little bit different level. To braided pattern on the paper I matched new embossing folder by We R Memory Keepers. This way white background got  glamorous stitch. Both stamps and folder are available on the current presail. 






Miłego dnia!
Have a nice day!

Materiały / Supplies:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz