piątek, 21 listopada 2014

Świąteczny domek

Witam wszystkich serdecznie. 

Listopad to taki czas gdy zaczynamy myśleć o Świętach. Osobiście bardzo lubię tę jesienną porę roku, gdyż pomimo szarugi za oknem i krótkich dni, można ten czas spędzić naprawdę bardzo twórczo. 
A wiadomo, że nic nas tak nie cieszy jak samodzielnie wykonane prezenty i ozdoby. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój zimowo - świąteczny domek. 


 
Konstrukcja domku w całości została wycięta przeze mnie z beermaty,a następnie okleiłam ją ślicznymi papierami z kolekcji Frozen paper.
Znajdziecie tutaj również bałwanki wycięte
 z papieru Pierwszy Śnieg, oraz choinkę ozdobioną gessem na które nałożyłam bardzo fajny zielony puder (Velvet puder – Green).  
Puder ten jest faktycznie mięciutki w dotyku prawie jak aksamit, bardzo mi się spodobał.
Jako bombki postanowiłam przykleić tutaj śliczne kolorowe kryształki SeaSide.




W roli śniegu wystąpiło gesso pomieszane 
z sodą, farby brokatowe i media 
wymienione na końcu posta.
Bardzo fajnym materiałem do klejenia, który już pokochałam jest dwustronnie samoprzylepna pianka Stic It. Bardzo dobrze przywiera do podłoża i co najważniejsze mogę ją dociąć tyle ile potrzebuję.


Bardzo ciekawą powłokę brokatową możemy uzyskać dzięki farbie Onyx, a efekty jej użycia możecie zobaczyć na jelonku.


Użyte produkty:



 Jeśli chcecie poznać więcej szczegółów powstawania domku zapraszam 
Was do odwiedzenia mojego bloga.

http://fumi-designs.blogspot.com/


 Pozdrawiam ciepło Agnieszka-Fumiko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz