poniedziałek, 5 grudnia 2016

W wiosennym klimacie / In the spring mood

Witajcie!
Za oknem śnieg, a ja zapraszam do obejrzenia prac w wiosennym klimacie :)
Znacie papiery "Cherished Jewels" ScrapBerry's? Są pełne pięknych kwiatów i doskonale sprawdzą się w przypadku kartek okolicznościowych. Ja natomiast postanowiłam wykonać z nich notesy. Aby uzyskać ciekawszą fakturę tła, posłużyłam się maską Tima Holtza "Gothic" oraz wykrojnikiem Sizzix "Decorative Finial". Całość ozdobiłam kwiatami oraz dodatkami ScrapBerry's.

Hello!
Outside the window a lot of snow, but I invite you to watch the work in the spring atmosphere :)
Do you know collection "Cherished Jewels" ScrapBerry's? They are full of beautiful flowers and are the perfect case greeting cards. But I decided to do with their notebooks. For a more interesting texture background, I used the mask Tim Holtz "Gothic" and Sizzix "Decorative Finial". The whole embellished with flowers and additives ScrapBerry's.
















Taki kolorowy drobiazg na biurku każdemu poprawi nastrój w ponury, zimowy dzień.
This colorful little thing on your desk every improve mood on a gloomy winter day.



Wykorzystałam:
I used:


       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz