środa, 8 marca 2017

Dziewczęce karteczki z kolekcji Oh Darling / Girly cards with Oh Darling collection

Witam :)
Hello :)

Dziś chciałabym się z Wami podzielić zestawem projektów zainspirowanych małymi dziewczynkami wyciętymi z arkusza Crate Paper z kolekcji Oh Darling.
Wszystkie arkusze tej kolekcji są bardzo kolorowe i mają ciekawe wzorki.
Mają też nieco postarzany wygląd. Mój ulubiony arkusz 
to ten z postaciami małych dziewczynek.
Zrobiłam dwie kartki i tag. Najpierw wycięłam postaci dziewczynek, 
a potem zaplanowałam resztę całej kompozycji. Wszystkie projekty 
są wielowarstwowe, warstwy przykleiłam na kosteczki 3d i taśmę dwustronną
Projekty wykończyłam kropeczkami z NUVO Jewel Drops. Zdanie So sweet jest wycięte z kart Project Life natomiast słowo Beautiful to naklejka z zestawu Mambi


Today I'd like to share with you a set of projects inspired by sweet, 
little girls cut out from Oh darling  paper collection from Crate Paper
All the sheets from this collection are very colorful 
and have  interesting patterns. They also have a little vintage look. 
My favourite is the one with an image of  little girls. 
I made two cards and a tag. First I  cut out  girls images and after that I  planned the whole  composition. All the projects are multilayered, layers are taped 
with the 3 d foam squares and double sided tape.  I finished off the projects with NUVO Jewel Drops. Sentence So sweet is cut out from Project Life cards 
and the word Beautifil is a sticker from Mambi stickers set. 

















       

    

    


    



   



Miłego Dnia!
Have a nice day !




1 komentarz: