środa, 15 marca 2017

Explodujące pudełko na Chrzest / Exploding box for Baptism

Witam :)

Dziś mam dla Was słodkie pudełeczko na chrzciny dla dziewczynki. Zrobiłam je z kolekcji ScrapBerry's Home Sweet Home oraz Cherished Jewels. Bardzo podobają mi się wzory i kolory tych arkuszy. Są idealne do projektów dla dziewcząt, ale też do projektów w stylu lekko vintage shabby chic.  Środek pudełka ozdobiłam kilkoma starymi stemplami i zupełnie nowym pudrem do embossingu z NUVO. Wieczko pudełeczka jest pokryte  fioletowymi, różowymi i niebieskimi kwiatami. Użyłam też dziurkacza od Marthy Steward. 

Hello everyone :)


Today I have for you a cute  Baptism  exploding box for a girl. I made this exploding box  from  ScrapBerry's Home Sweet Home and Cherished Jewels collections. I realy love the patterns and colors of this sheets. They are perfect for projects for girls and have  a bit vintage look  shabby chic projects.  I embellished the inside  of the box using some old stamps and a  brand new embossing powder from NUVO.  The top of the box is covered with  pink, purple and blue flowers. I also used a  puncher  from Martha Steward. 














    



    





Dziekuję i życzę miłego dnia :)
Thank You and have a nice day :)




2 komentarze: