piątek, 9 czerwca 2017

Awesome Project Life

Hej:)
Hello:) 

Już prawie lato więc najwyższy czas uporządkować zeszłoroczne zdjęcia i zrobić miejsce na nowe. Letnie wakacje to moje ulubione  i robię wtey tony zdjęć. nie jest łatwo wybrać te najfajniejsze i zajmuje to trochę czasu, ale kiedy widzę mój album PL gotowy wiem, że było warto. Użyłam koszulkę A  oraz super kolorowe  karty Awesome od Becky Higgins . Niektóre kartu pocięłam i użyłam z nich tylko sentencje lub kształty. Gdy mam zdjęcie, które wyraźnie da się podzielić na dwie części często przecinam je na pół i wkładam do dwóch oddzielnych, ale sąsiadujących ze sobą kieszonek, tym sposobem mam znów całe zdjęcie. W naszym sklepie znajdziecie mnóstwo fajnych produktów do Project Life :) 


It's almost summer so it's about time to organize phots from last year and to make some place for the new ones.  Summer vacation are my favourite and I'm taking tons of photos. It's not that easy to choose the coolest so it takes me a lot of time but when I see my PL Album  ready I know it was worth it! I used A Pocket Page  and very colorful PL cards Awesome  by Becky Higgins. I cut some of my cards and use only part of them like sentiments or shapes. When I have a photo where you can clearly see two parts I often cut it on half and put in seperate pockets but  next to each other and than once again I have a full photo.   You will finde many great Project Life products in our store. 







      
      

Miłego Dnia!
Have a nice Day!




3 komentarze: