piątek, 23 czerwca 2017

Kartka z jednorożcem / Pocket Shaker Card with Unicorn


Hej! Tu Karolina, mam Wam dziś do pokazania zabawną kartkę z pocket shakerem. 
Swój pocket shaker zrobiłam przy użyciu Fuse tool z We R Memory Keepers.
Na początku narysowałam kształt taga na kartoniku i przykryłam go koszulką z Project Life, następnie przeciągnęłam radełko Fuse Tool po kształcie taga. 
Zrobiłam dwie kieszonki, pierwsza na rysunek jednorożca i cekiny, druga na sentencję ze słowem jednorożec. 
Żeby dodać nieco trójwymiarowości do mojej kartki warstwy papieru przykleiłam na dwustronną  piankową taśmę klejącą. Całość wykończyłam naklejkami malutkich kwiatków z Echo Park Paper. 

Hi! It's Karolina here  and I have a fun pocket shaker card to show you. 
I made my pocket shaker  using Fuse tool from We R Memory Keepers
First I drew a tag shape on a white cardstock and than I covered it with project life pocket page and trace the shape with Fuse tool. 
I made two pockets, one with unicorn image and sequins and second with the sentance. 
To add a threedimentional look I sticked the layers on double sided foam tape. I finished my card with sweet little flowers stickers form Echo Park Paper. 








       



     

      




Miłego Dnia!
Have a nice Day!







1 komentarz: