piątek, 14 lipca 2017

Wakacyjny layout / Summertime layout

Hej:)
Hi :)

Dziś chcę Wam pokazać, wesoły, wakacyjny layout. Na tło wykorzystałam papier Flower Folk 01 z Magicznej Kartki. Żeby tło stało się bardziej interesujące dodałam różne papiery  ScrapBerry's z kolekcji Forest Friends,  które pocięłam w paski i przykleiłam jedne na drugie pod różnym kątem. Projekt wykończyłam błyszczącą mgiełką Butter od Heidi Swapp i kilkoma białymi guzikami. 

 Today I'm sharing a fun, summertime layout. For my background I used paper Flower Folk 01  from Magiczna kartka. To add some interest to background I added some ScrapBerry's papers from Forest Friends collection  which I cut in stripes and glued them one on another on different angles.  
I finished the project with Butter shiny mist from Heidi Swapp, and a few white buttons. 











      




      



Życzę Wam wspaniałego Dnia!
Have a great day!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz