środa, 5 lipca 2017

Wierzę w ciebie króliczku / I believe in you bunny

Witajcie!
Nareszcie udało mi się znaleźć chwilkę, aby pobawić się z przeuroczymi zwierzątkami z zestawów stempli Lawn Fawn! Czyż nie są cudowne? Możecie je zamówić w przedsprzedaży. Ja wybrałam zestaw "Believe in Yourself" i "Hello Baby". Zdecydowałam się na formę kartki z shaker boxem. Do ozdobienia kartki użyłam papierów firmy Echo Park z kolekcji "Once Upon A Time Princess", mojego ulubionego pudru do embossingu Stampendous Enamel Green oraz kwiatu gardenii od ScrapBerry's. Jak Wam się podoba?

Hello everyone!
At last I managed to find a moment to play with the cute animals of the Lawn Fawn stamp sets! Are not they wonderful? You can order them in advance. I chose "Believe in Yourself" and "Hello Baby". I decided to form a card with a shaker box. I used Echo Park's paper from the "Once Upon A Time Princess" collection, my favourite Stampendous Enamel Green embossing powder, and ScrapBerry's gardenia flower. How do you like it?














Miłego dnia i do zobaczenia!
Have a nice day and see you soon!
Erita


Materiały / Supplies:

 

2 komentarze: