piątek, 16 stycznia 2015

Przepiśnik/ Recipe Binder




Pewnie wiele z was piecze i gotuje oraz zbiera przepisy kuchenne. I często leżą one w dużym bałaganie, dlatego trudno jest cokolwiek znaleźć. Ponieważ i ja mam bałagan w notatkach, dlatego dzisiaj postanowiłam zrobić segregator na przepisy kuchenne. 
Użyłam tutaj pięknych papierów z kolekcji „Dom róż”
Uwielbiam te papiery,są bardzo uniwersalne.

I bet most of you like cooking, baking and collecting recipes. They are often hidden somewhere in the mess so it is hard to find them. I got this big mess in my papers as well so today I've decided to make a special binder for kitchen recipes. I used beautiful papers from “House of roses” collection. I'm in love with those papers they're very universal.




Potrzebne materiały:

- stary segregator, kolekcja papierów, nożyczki, linijka, klej, wykrojnik, tekturki, foliowe koszulki, karton beżowy o gramaturze 250/300 gr. dziurkacz ozdobny, farby, trymer, taśma washi. 



You will need:

 old binder, scrapbooking papers, scissors, a ruler, glue, a punch, cardboard, punched pockets, beige cardstock (250/300 gr.), decorative puncher, paints, trimmer, washi tape





Najpierw przygotowałam papiery dla przednich okładek. Cztery prostokąty wielkości 18cm/8cm (papier w kratę). Oraz dwa prostokąty wielkości 18cm/11cm (papier w kwiaty). Dla ozdoby dziurkaczem wycięłam koronkę z białego papieru. Wycięte kolorowe prostokąty nakleiłam na przody okładek i zawinęłam brzegi na drugą stronę. Następnie przykleiłam papierową koronkę.


 Firstly, I prepared papers for the front covers.
You need four rectangles  about 18cm/8cm size(checked paper) and two rectangles about 18cm/11cm (flowery paper). To embellish my binder I used the puncher to cut some lace from white paper.




 
Zawieszkę "Przepisy" wycięłam wyrojnikiem a brzegi potuszowałam brązowym tuszem Disteress.Śliczne tekturowe elementy imbryk i filiżanki pomalowałam białą farbą akrylową zmieszaną z różową mgiełką a następnie potuszowałam ulubionym brązowym tuszem Distressa.

I cut a pendant with a puncher and I inked edges with brown "Distress" ink. I painted those cute cardboard elements a teapot and cups with white acrylic paint mixed with pink mist, then I covered them with brown Distress ink.




 W środku segregator ozdobiłam piękną taśmą w ptaszki. A na okładki przykleiłam śliczne kwiatowe papiery z kolekcji "Dom róż"

I embellished the inside of the binders with some beautiful bird tape. For the covers I used pretty flowery papers from  "House of roses" collection.
 


 Wewnątrz na okładce przykleiłam przeźroczystą koszulkę do której mogę wkładać różne karteczki. Na koniec dla efektu postrzenia, wszystkie brzegi potuszowałam również brązowym tuszem. 
  
 Inside the cover I glued a transparent punched pocket. I can put all my notes, cards and random papers inside. In the end, to add some vintage effect, I inked all edges with brown ink. 





 Pozdrawiam Agnieszka-Fumiko.
 Greetings
 Agnieszka-Fumiko



http://fumi-designs.blogspot.com/

Użyłam:

I used:



http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Zestaw-papierow-do-scrapbookingu-Dom-Roz/1861http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Tasma-dekoracyjna-papierowa-washi-papugi-15-mm-x-10-m/1500http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Mgielka-Heidi-Swapp-Color-Shine-Primrose/1947


http://kolorowyjarmark.pl/pl/c/Media/80/1/default/1/f_producer_45/1
http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Roze-z-zywicy-For-Wedding-1/1180http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Samoprzylepna-dwustronna-pianka-1%2C5mm-A5/2119  






 

6 komentarzy:

  1. Agnieszko super pomysł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rewelacja dla tych co bindownic nie mają nie mają :)....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dotychczas decupażowałam stare lub nowe segregatory. Ale widzę, że warto zrobić w innej technice.
    Twój jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wszystkim za miłe słowa i cieszę się bardzo, że moja praca podoba się,
    Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)

    OdpowiedzUsuń