piątek, 22 kwietnia 2016

Kartka z cytatem / Card with quote

Witajcie!
Hello!
Dziś przychodzę do Was w wiosennym nastroju z kartką pełną kwiatów. Wykorzystałam Kwiaty z nadrukiem - purple ze względu na ich piękny, liliowy kolor. Początkowo wydawały mi się one trudnym materiałem, ale po chwili pracy z nimi stwierdziłam, że są absolutnie fantastyczne! Aby uzyskać ich trójwymiarową formę, spryskałam je dość obficie wodą i uformowałam pożądane kształty. Oczywiście, użyłam nagrzewnicy.
Kwiaty połączyłam z turkusowymi dodatkami Chryzantemy z żywicy - Versailles i Motylki papierowe, uzyskując bardzo efektowną oprawę dla cytatu umieszczonego w centrum mojej pracy.

Today I come to you in the spring mood with a card full of flowers. I used Flowers imprinted - purple because their beautiful lilac color. Initially I thought that they are difficult material for me, but after a while working with them, I found that are absolutely fantastic! To get their spatial form, I sprayed them with plenty of water, and than formed the desired shapes. Of course, I used the heat tool.
Flowers I combined with turquoise embellishments: Chrysanthemums resin - Versailles and Butterflies paper, obtained very impressive fitting for a quote, placed in the center of my work.








Aha, jeszcze jedna godna uwagi rzecz - efekt przestrzenności pracy udało mi się uzyskać dzięki Samoprzylepnej dwustronnej piance - 3mm. Ta pianka jest po prostu niesamowita! Można wyciąć z niej odpowiednie kształty, a podklejone elementy trzymają się bardzo stabilnie. Spróbujcie sami!

Oh, one more thing - the effect of spaciousness I achieved using Double-sided adhesive foam - 3mm. This foam is quite amazing! You can cut out the appropriate forms and taped elements are holding very steady. Try it yourself!

Pozdrawiam serdecznie
Best wishes!


Wykorzystałam:
I used:

  

  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz