piątek, 15 kwietnia 2016

Sentymentalne pudełko

Cześć wszystkim po raz pierwszy!
Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować małe pudełeczko przeznaczone na pamiątkowe zdjęcia mojego synka. Jako bazę użyłam pudełka na kartki z Latarni Morskiej a całość ozdobiłam papierami ScrapBerry's z kolekcji Basik's New Adventure, która według mnie idealnie pasuje do wszelkich prac o tematyce dziecięcej. Żeby było wesoło i  z błyskiem dodałam dużo gwiazdeczek, cekinów oraz kryształków. Dodatkowo boki pudełka ozdobiłam śliczną i delikatną wahi tape ze złotymi napisami.

Hello Everyone for the very first time!
Today I'd like to show you a small box designed for photos of my baby boy. I decorated card box base from Latarnia Morska with colorful papers from ScrapBerry's Basik's New Adventure collection. As I wanted it to be cheerful and shiny I added a lot of stars, crystals and sequins. The sides of the box adorns sweet and delicate washi tape with golden letters.











Mam nadzieję, że się Wam podobało. Do zobaczenia następnym razem :)
Hope you enjoy it, see you next time :)
Agnieszka


Materiały / Supplies:




2 komentarze: