piątek, 1 kwietnia 2016

Poznajcie nasz nowy Design Team // Meet our new Design Team

Witamy serdecznie!
Hello!

W dzisiejsze piątkowe popołudnie chciałybyśmy przedstawić Wam i oficjalnie powitać nowe projektantki w naszym Design Teamie :)
Poniżej nasza fantastyczna piątka (w tym dwie doskonale już wam znane twarze)

Today we want to introduce to you our new Design Team and officially welcome new designers!
Let's meet our fantastic five (2 of them you already know)


Poznajcie nieco bliżej nowe projektantki :)
Meet our new designers a little bit closer :)


Witam wszystkich! Mam na imię Agnieszka, ale od początku moich scrapowych poczynań funkcjonuję w sieci jako fussia. Scrapbookingiem zafascynowałam się kilka lat temu i ciężko mi już sobie wyobrazić świat bez kolorowych papierów, uroczych kwiatków i migoczących kryształków. Uwielbiam tworzyć kartki, małe rameczki i notesy. Choć najlepiej czuję się w romantycznych klimatach shabby chic, nie stronię również od mocniejszych akcentów, wszystkiego, co kolorowe a przede wszystkim błyszczące. Mam nadzieję, że moje prace się Wam spodobają i choć odrobinę zainspirują

Hello everyone! My name is Agnieszka but from the very beginning of my scrapbooking journey I function under the nickname fussia. I became fascinated with scrapbooking few years ago and now I can't even imagine life without colourful papers, sweet flowers and shimmering crystals. I love to create cards, small frames and notebooks. Even though I prefer romantic shabby chick style I also like strong colours and everything that sparkle. I hope you enjoy my work and I inspire you a little bit. 


Witam serdecznie,
mam na imię Joanna, w świecie scrapbookingu tworzę pod nazwą handmade by zielona-mi, scrapbookingiem interesuję się od kilku lat, stał się nieodłączną częścią mojego życia i sposobem na odpoczynek po pracy. Albumy pełne zakamarków, alterowane pudełka, kolorowane stemple, papierowe boxy i kartki wypełniają dosłownie i w przenośni moją życiową przestrzeń.
To wielki zaszczyt i przyjemność znaleźć się w takim gronie, mam nadzieję, że wiele się nauczymy od siebie nawzajem. Pozdrawiam :)

Hello :)
My name is Joanna, in the world of scrapbooking I exist  as handmade by zielona-mi, I'm interested in  scrapbooking for  a few years. It has became an integral part of my life and a way to unwind after work. Albums full of nooks and crannies, altered boxes, colored stamps, paper boxes and cards filled literally and figuratively my living space.
It is a great honour and pleasure to be in this group, I hope to learn a lot from each other.

Best regards :)

Mam na imię Iwona, w sieci znajdziecie mnie także pod nazwą AnnaMaria. Scrapbooking pokochałam kilka lat temu i stał się on treścią mojego życia, które odtąd kształtuje się pod jego wpływem. Moje prace przybierają różne formy i utrzymane są głównie w stylu romantycznym, a czasem nieco staroświeckim. Poza papierem wielkim uczuciem darzę też ceramikę, której cierpliwie się uczę, oraz fotografię, która ostatnio znajduję troszkę na bocznym torze.
Mam nadzieję, że zechcecie mi towarzyszyć mojej "jarmarkowej" podróży.

My name is Iwona, in the Internet you can meet me also as AnnaMaria. I fell in love with scrapbooking a few years ago and it has became the sense of my life. I create various forms and they are decorated in romantic style, even oldfashioned. Besides of paper, I really like ceramic, which I learn patiently, and photography but this is in the slow lane for now. I hope you would like to accompany me in my "jarmark" journey.

Link do Bloga

***

Nie możemy się już doczekać waszych cudownych prac :)
Miłego dnia!

We can't wait for your amazing projects! 
Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz