środa, 17 maja 2017

Kartka ślubna z piwoniami / Wedding card with peony


Hej kochani :)
Hello :)

Na dziś przygotowałam dla Was kartkę ślubną ozdobioną kwiatami piwonii. Piwonie to niesamowicie piękne kwiaty, uwielbiam je od dzieciństwa.  Do wykonania kartki użyłam papierów ScrapBerry's  z kolekcji Cherished Jewels w odcieniach różu, które przełamałam białym okręgiem. Kwiaty wycięłam z arkusza Treasured Findings z kolekcji Home Sweet Home i przykleiłam warstwowo na kosteczki 3d


For Today's post I have a wedding card with flowers of peony. Peony are really beautiful flowers and I love thise flowers since I was a child. To create this card I used ScrapBerry's papers in shades of pink from Cherished Jewels and Home Sweet Home  collections and I added some white circle to add some contrast. I fussy cut the flowers from Tresured Findings and adhere them in layers with 3d foam squares. 










      


      



Miłego Dnia!
Have a nice day!

1 komentarz: