środa, 10 maja 2017

Project Life FLY

Witam :)
Hello everyone :)

Dziś ma m dla Was kolejną stronę z mojego albumu Project Life. 

Tym razem wybrałam  koszulkę E z czterema kwadratowymi kieszonkami. 
Docięłam do nich papier ScrapBerry's z kolekcji Wonderful Life i dodałam zdjęcia. Wycięłam postać mojego synka i wpasowałam ją w krajobraz z papierów tak, że wygląda trochę jakby był w tych miejscach z krajobrazu. W jedną z kieszeni włożyłam kompozycję z motywującą sentencją w ramce. 
Today I have for you another page from my Project Life album. 
This time I choose page E  with squere pockets. 
I cut the   ScrapBerry's Wonderful Life  collection and added photos. I cut out my son's figure and fit it into the paper landscape so that it looks a little like he was in those places from the landscape. In one of my pockets I put up a composition with a motivational sentence in a frame.









  



Miłego Dnia !
Have a great day !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz