środa, 17 grudnia 2014

Podróż w nieznane

Witajcie, w przerwie pomiędzy świątecznymi przygotowaniami chciałam Was zabrać w podróż:) Trzeba trochę odetchnąć od kartek, stroików i prezentów dlatego postanowiłam pokazać Wam mediowy blejtram.


Baza powstała poprzez przyklejenie fragmentów starych, pożółkłych kart, które zostały przetarte gesso.
Tło powstało dzięki użyciu mgiełek "ściganych" po powierzchni gorącym powietrzem nagrzewnicy, możemy uzyskać wtedy fantastyczny efekt plam o ciemnych obrzeżach i jaśniejszych środkach. Użyte mgiełki:
Pierwszy raz testowałam mgiełkę Heidi Swapp -Color ma bardzo intensywny złocisto-brązowy kolor, który po zaschnięciu daje piękny efekt. Idealnie nadaje się do chlapań. 
I jeszcze coś co dopełniło całości! Stemple,które niedawno kupiłam i które są po prostu fantastyczne. Jest to zestaw stempelków 7 Dots Studio - Thoughts Keeper,dzięki którym można stworzyć świetne tło do LO, blejtramów i nie tylko. Ostatnio używam ich w każdej pracy!




Całość dopełniają przepiękne różyczki Primy oraz moje ukochane hortensje, które jeszcze są dostępne w naszym sklepiku KLIK. Użyte ćwieki pochodzą z kolekcji Primy Cartographer.
Do ozdobienia medalionu użyłam gruboziarnistego brokatu Glass Glitter Sterling,pięknie się mieni,myślę że byłby idealnym dopełnieniem świątecznych prac.
Napis Travel to oczywiście wycinanka z wykrojnika Kesi'art.




Mam nadzieję, że podobała Wam się ta podróż
 i sami spróbujecie stworzyć coś podobnego
Pozdrawiam serdecznie Basia


1 komentarz: