środa, 18 maja 2016

Hello Girl! // Cześć dziewczyno!

Hej! 
Dzisiaj będzie kolorowo i dziewczęco. Przy okazji ostatniego posta, miałam okazję pracować z bazą notesu i bardzo mi się to spodobało. Oszczędziła mi ona tego, co w robieniu notesów męczy mnie najbardziej a mianowicie bindowania. Używając gotowej bazy, pozostaje jedynie czysta zabawa, czyli ozdabianie okładki. W tym celu użyłam uroczego papieru Carta Bella Hello Again Typewriters, do którego dobrałam papierowe dodatki Ruby Rock-It Heritage oraz Simple Stories Carpe Diem. Raz, dwa, trzy i notes gotowy :)
Do zobaczenia!

Hello!
Today's inspiration will be colorful and girly. Last time I worked with the notebook base and I liked it so much that I decided to use it another time. I didn't have to bind anything, so there was only the best part left - decorating the covers. I used mainly
charming Carta Bella Hello Again Typewriters paper mixed with Ruby Rock-It Heritage and Simple Stories Carpe Diem die-cuts. One two three and it was ready :)
See you next time!






Materiały / Supplies






1 komentarz: