piątek, 20 maja 2016

Karty Azzure i urodzinowy Basik // Azzure card and birthday Basik

Witajcie!
Hello!

Mój największy problem z kartami do Project Life to taki, że podoba mi się zdecydowanie więcej niż jestem w stanie użyć w rozkładówkach. Dlatego staram się ich używać nie tylko w PL. Tym razem postanowiłam zaszaleć i zrobić całe LO, używając tylko i wyłącznie kart - bez żadnych naklejek, die cutów, papierów itd. 
My biggest issue with PL cards is that I want to have more of them that I can use in my spreads. So I try to use them also in other projects. This time I decided to make whole LO using just cards - no stickers, no die cuts, no papers etc. 


Karty Azzure idealnie się do tego nadały. Mają mnóstwo elementów, które można wyciąć. Nie tylko elementów, które mogą porobić za ozdobę, ale też napisów. Jeden z nich tworzy mój tytuł. 
Jedyny wyjątek na jaki sobie pozwoliłam to mgiełka. Ale sami rozumiecie, co to za LO bez chlapań? ;) 
Azzure cards are perfect because they have many elements to cut out. Not only embellishments, but also sentences which can be used as a title. 
Only exception that I made was a mist - but there's no LO without some splashes :D




Zachęcam Was do kombinowania z kartami - to mega fajna zabawa :)
You should try to be creative with your cards - it's really fun!

Chciałam Wam też pokazać kartkę urodzinową z kotem Basikiem:
I also want to show you birthday card with Basik:

Tutaj też użyłam głównie elementów powycinanych z papierów. Jakoś mnie wzięło na wieczór z nożyczkami ;) 
For embellishments I also used here elements that I cut out of papers. 


Materiały // Supplies:

http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Notes-Things-Alfabet-Chipboard-/2044http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Zestaw-papierow-30x30-Scrapberrys-Basiks-New-Adventure/5024http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Project-Life-zestaw-50-kart-Azure/5747

Miłego dnia!
Have a nice day! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz