środa, 20 lipca 2016

Happily Ever After

Letnie miesiące to czas ślubów i wesel. Postanowiłam zatem wykonać album przeznaczony na tę okazję. Ponieważ kolor fioletowy od kilku sezonów króluje w ślubnych dodatkach, w mojej pracy wykorzystałam urocze papiery Scrap Berry's z kolekcji "Happily Ever After". Te papiery są tak piękne, że właściwie nie potrzebują już zbyt wielu dodatków. Ja zdecydowałam się zaledwie na kilka tekturek oraz ażurowe elementy wycięte wykrojnikiem Primy.
Zdjęcia w tak wyjątkowej aranżacji będą pamiątką na długie lata.

Summer months are the weddings time. I decided to do an album designed for this occasion. Because purple color for several seasons dominated by the wedding extras, in my work I used the charming papers Scrap Berry's collection of "Happily Ever After". These papers are so beautiful, actually they do not need too many extras. I decided to only a few cardboards and elements from die cut Prima.
Photos in this unique arrangement will be a memorial for many years.


















Wykorzystałam:
I used:

  
  
  
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz