środa, 27 lipca 2016

Little you

Hej!
Hello!

Widzieliście, że w zeszłym tygodniu w naszym sklepie ponownie pojawiły się małe pady papierów i dodatki z kolekcji "Little You" Crate Paper? Jest prześliczna! To kolekcja dziecięca, ale z racji, że nie mam dzieci, mam zamiar użyć jej do LOsów z moimi kociakami. Też się nadaje, sami zobaczcie:
Have you seen that we have a Crate Paper "Little You" in our store again? I love them! It's child collection, but because I don't have children, I'm gonna use it to LOs with my children. It's also look great, let me show you:


Główną ozdobą jest gwiazda, którą wycięłam z jednego z papierów. Do tego trochę warstw, elementy wycięte z papieru, kilka chipboardowych naklejek i enamel dotsów. 
The main embellishment of this project is the star, that I cut from one of papers. Some layers, chipboards stickers, enamel dots and LO is ready. 


Chipboardowy banner wspaniale prezentuje się jako tytuł.
Chipboard banner looks great as a title. 


Nie mogłam się oderwać od tych papierów, więc zrobiłam kartkę z okazji narodzin dziecka.
I was having so much fun with these papers, that I also made a card for baby shower.


Wykorzystałam w niej dziurkacz brzegowy EK Tools, który kupiłam w przedsprzedaży - już wiem, że będzie często gościł w moich pracach. 
I used here a EK Tools punchers, which I bought in pre-sale - I'm sure that I'll use it really often.


W kartce wykorzystałam praktycznie to samo co w LO, dodałam tylko spinacz z kokardką i kilka naklejek-serduszek. 
I used almost the same products as I used in LO - I just added ribbon and few heart-stickers.


Materiały // Supplies:

http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Arkusz-naklejek-echo-Park-15x33-cm-Girl-Cousin/6403http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Arkusz-chipboardowych-naklejek-z-brokatem-Crate-Paper-Little-You-Boy/6410http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Zestaw-36-papierow-15x15-Crate-Paper-Little-You-Boy/6384
http://kolorowyjarmark.pl/pl/p/Zestaw-5-filcowych-spinaczy-kokardek-Pretty-Posh/5559

Miłego dnia!
Have a nice day!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz