środa, 24 sierpnia 2016

"Sisters"

Witajcie!
Dziś zapraszam Was do obejrzenia mojego najnowszego LO. Postanowiłam wykonać je w dość wąskiej palecie kolorystycznej. Jako tło posłużył mi arkusz papieru Piątek Trzynastego "Nad brzegiem morza 01". Użyłam masek: "Mini hearts" Scrapberry's i "Gothic" Tima Holtza, które wzbogaciły fakturę oraz mnóstwo stempli z napisami i motylami.
Zdjęcie umieszczone w pracy przedstawia moje najstarsze córki i pochodzi z 2008 roku. 
W pracy wykorzystałam także puder do embossingu Distress "Faded Jeans" - pokryłam nim fragmenty tła (przy użyciu maski) oraz wycinankę ze sklejki o kształcie budki dla ptaków. Ten puder ma nieco przygaszony odcień i daje chropowatą fakturę, to naprawdę przypomina wytarty dżins!

Hello!
Today I invite you to watch my newest LO. I decided to make it in a narrow color palette. As a background I used Piątek Trzynastego "Nad brzegiem morza 01". Through masks: "Mini hearts" Scrapberry's and "Gothic" Tim Holtz - has become more interesting. I used a lots of stamps with inscriptions and butterflies.
Picture placed in the work presented my oldest daughter and dates from 2008.
In my work I used embossing powder Distress "Faded Jeans". He covered the fragments background (combined with mask) and plywood die cut in the shape of a house for the birds. This powder has subdued tone and rough texture, so really like faded jeans!














Pozdrawiam
Regards!


Wykorzystałam:
I used:

        

1 komentarz: