poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Uwspółcześniony pamiętnik / Modernized diary

Witajcie!
Hello!

Czy w dzieciństwie byliście posiadaczami pamiętnika? Na pewno wielu z Was pamięta niewielkie, proste notesiki z białymi kartkami, w których kolekcjonowało się pamiątkowe wpisy od koleżanek i kolegów. Nieco później pojawiły się pamiętniki z kolorowymi kartkami, ale one już nie miały tego klimatu, co te wcześniejsze.
Mój pamiętnik, niestety, nie został zachowany, czego, rzecz jasna, bardzo żałuję. Wspominając dawne lata postanowiłam wykonać uwspółcześnioną wersję takiego notatnika.
Postawiłam na soczyste kolory - pomarańczowe gardenie wspaniale komponują się z turkusowym arkuszem Bee Scrap "Babciny Ogród" 03.  Natomiast dodatki w postaci szklanych kaboszonów Scrap Berry's pięknie odbijają światło.

Mam nadzieję, że Wy również spróbujecie stworzyć prace w tak intensywnej kolorystyce.


Did you have a diary in childhood? I'm sure many of you remember small, simple notebook with white pages, in which collected posts from colleagues. Little later appeared diaries with colorful sheets, but they no longer have this climate.
My diary, unfortunately, has not been preserved, which, of course, very sorry. Recalling past years, I decided to perform a modernized version of this notebook.
I put on a juicy colors - orange gardenias blend seamlessly with the turquoise sheet Bee Scrap "Babciny Ogród" 03. And additives in the form of glass cabochons Scrap Berry's beautifully reflect light.
I hope that you also are trying to create a work of such intense colors.









Pozdrawiam ;)
Regards :)



Wykorzystałam:
I used:


   
 

2 komentarze: