poniedziałek, 12 września 2016

Moje pierwsze LO // My very first LO


Hej!
Dziś chciałabym Wam pokazać pierwsze LO, jakie kiedykolwiek udało mi się wykonać. Kiedy tylko zobaczyłam papier z kolekcji Babciny Ogród od Bee Scrap, wiedziałam, że idealnie sprawdzi się jako baza na layout. Wzór desek i przeróżne chlapnięcia bardzo ułatwiły mi stworzenie tła, wystarczyło dodać tylko kilka kropelek gesso i gotowe.  Jako dodatki do zdjęcia wykorzystałam świetną ramkę od Simple Stories, białe kryształki, epoksydowe naklejki, drewniane napisy od Jillibean Soup oraz całe mnóstwo tekturowych wycinanek, które pokolorowałam czarnym tuszem.
Mam nadzieję, że efekt końcowy przypadł Wam do gustu :)

Hello!
Today I'd like to show You first LO, that I've ever made. When I saw blue paper from Babciny Ogród Bee Scrap, I knew it would be perfect as a base for layout. Plank pattern and all the splashes made creating background much easier. All I needed to do, was to add few drops of gesso here and there. To fill rest of the space I used beautiful frame from Simple Stories, white crystals, emanel dots, wooden signs from Jillibean Soup and lot of chipboards, which I coloured with black ink.
Hope You like it :)








Miłego dnia!
Have a nice day!


Materiały // Supplies:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz