środa, 21 września 2016

Tajemniczy ogród // Secret Garden


'Tajemniczy ogród' to jedna z ulubionych książek mojego dzieciństwa. Co prawda po tytułowym ogrodzie fruwał rudzik a nie koliber, jednak z racji dużej liczby kwiatków i listków stworzona przeze mnie kartka od razu skojarzyła mi się z tą historią. Do wykonania pracy wykorzystałam papiery z kolekcji Rajskie Sonety od Magicznej Kartki oraz papier Wild Flowers Bunch od ScrapBerry's, który pochlapałam gesso oraz mgiełką Heidi Swapp  a także cudowne kolibrowe stemple oraz wykrojniki od Heartfelt Creations. Kolekcja Rajskie Sonety łączy w sobie delikatne i pastelowe kolory z soczystymi kwiatkami i ptaszkami, które idealnie nadają się do wycięcia.

'Secret Garden' is one of my favourite books. Even though there was a robin not a hummingbird in the book, my full of flowers and leafs card almost immediately reminded me of that story. To create it I used papers from Rajskie Sonety collection, paper Wild Flowers Bunch from ScrapBerry's, which I splashed with gesso and Heidi Swapp mist, and last but not least wonderful Heartfelt Creations dies and stamps. Collection Rajskie Sonety combines delicate and pastel colours with rich and expressive flowers and birds patterns, which are ideal for cutting out.





Miłego dnia! / Have a nice day!


Materiały / Supplies:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz