poniedziałek, 20 lutego 2017

Neonowe ATC / Neon ATC



Witam :)
Hallo everyone :)




 Na dziś przygotowałam zestaw dwóch kart ATC. Są to bardzo małe karty, zaledwie 8,9 x 6,4 cm. 
Na początek spryskałam zwykłą białą kartkę brystolu złotą mgiełką Heidi Swapp Butter. Dało mi to błyszczące, złote tło. Następnie dodałam odrobinę Pschhiitt Kesi'art w neonowym, pomarańczowym kolorze.  Po wyschnięciu użyłam folderu do embossingu, żeby nadać bardzej trójwymiarowy wygląd tłu.  Punktem centralnym kart są serduszka, na których zrobiłam embossing na gorącą używając Cosmic Shimmer Ice White oraz Lapis Pearl
Żeby serduszka nieco bardziej wyróżniały się z tła przykleiłam je na kilka pasków kolorowych papierów i taśmę z napisem love. 


For today's post I created a set of two ATC cards.  These are very small cards size 8,9 cm x 6,4 cm. 
At first I splashed a regular  white card stock using Heidi Swapp shiny Butter mist. It gave me a shiny, gold background. Than I added  some Pschhiitt orange neon mist from Kesi'art. After drying I used embossing folder to add some  three dimentional look .   The focal point of this project are heat embossed hearts made with  Cosmic Shimmer  Ice white and Lapis Pearl.  To pop up the hearts I glued them  onto few small pieces of papers and a black tape with words love. 


































Produkty/ Supplies

    



    






Miłego Dnia :)
Have a nice day :)

1 komentarz: