środa, 1 lutego 2017

Nowy Design Team :)

Witajcie Kochani!

Nadszedł czas aby oficjalnie powitać i przedstawić nowe projektantki w naszym Design Teamie :)

W skład naszego DT wchodzą Agnieszka, Karolina i Malwina. Dziewczyny przygotowały krótkie notki, które pozwolą Wam poznać je nieco bliżej :)

Witajcie!
Mam na imię Agnieszka, zaś w internetowym świecie znana jestem jako Erita. Na co dzień moje twórcze zmagania możecie znaleźć na blogu.
Jestem trochę niespokojną, kreatywną duszą, która uwielbia rozwijać swoje pasje, w tym głównie scrapbooking. Lubię eksperymentować z coraz to nowymi technikami i materiałami. Właśnie ta możliwość nieskończonych kombinacji i nowych odkryć urzekła mnie w cardmakingu, każdy odnajdzie tutaj coś dla siebie. Ja zaś oprócz bezsprzecznej miłości do kartek, uwielbiam również inne, nieco bardziej masywne formy, w tym choćby albumy, notesy, czy exploding boxy. 
Przeogromnie się cieszę mogąc inspirować Was przez najbliższy czas wraz z Kolorowym Jarmarkiem!


*****

Witajcie :)
 Na imię mam Karolina, jestem mamą niesfornego urwisa, żoną wspaniałego męża, właścicielką dwóch kotów i oczywiście scraperką. Tworzenie przedmiotów z papieru daje mi niesamowitą radość, pomaga się zrelaksować i rozwijać twórcze umiejętności. Tworzę niemalże wszystkie formy scrapowe, często dość zróżnicowane. Wśród moich prac znajdziecie romantyczne projekty w stylu shabby chic, proste kartki clean&simple, rysunki, czy mixed mediowe art journale. Lubię uczyć się nowych technik, testować nowe produkty i możliwości, które mi dają. Z radością dołączam do DT Kolorowego Jarmarku i liczę na to, że moje prace zainspirują Was do własnej twórczości :)


*****

Witam serdecznie:)
Mam na imię Malwina, ale w sieci posługuję się nickiem: malwinku.
od 10 maja 2014 prowadzę bloga,na którego serdecznie zapraszam :)
Z wykształcenia jestem filologiem klasycznym, a na co dzień mamą prawie 3-letniego Remisia:).
Nie mam chyba jednego określonego stylu - a właściwie nadal go szukam.
Uwielbiam eksperymentować mediowo i tworzyć zarówno bogate warstwowe kartki, jak i te zupełnie proste,
lubię tworzyć tagi, blejtramy, alterowane prace, oraz ATC:),
ostatnio zakochana jestem w pracach minimalistycznych z użyciem stempli:)
Uwielbiam stemple - właściwie jestem stemplomaniaczką:)
Jednym z moich marzeń było dołączenie do cudownego
Zespołu Projektowego Kolorowego Jarmarku,
Dlatego jestem przeszczęśliwa,że moje marzenie się spełniło.


*****
Jeszcze raz serdecznie witamy dziewczyny na naszym Kolorowym pokładzie i cieszymy się, że dołączyły do naszej Jarmarkowej załogi :)
Koniecznie odwiedźcie blogi dziewczyn, a także obserwujcie ich inspirujące projekty publikowane na naszym blogu!

Miłego dnia!


8 komentarzy: