piątek, 17 lutego 2017

Ramka z sentencją / A frame with sentence


Witajcie!

Hello everyone!

Dziś przygotowałam dla Was coś wyjątkowego! Jest to moja pierwsza ramka, którą odważyłam się zrobić i jej wykonanie okazało się o wiele prostsze i przyjemniejsze niż się spodziewałam! Już planuję zrobić kolejne! Do jej stworzenia natchnęły mnie urzekające motywy z kolekcji papierów "Cherished Jewels" firmy ScrapBerry's. Wydają się być idealne do dużych prac takich jak albumy, LO, blejtramy, czy właśnie ramki. Do ozdobienia swojej wykorzystałam trzy różne arkusze: "Feminine Key", "Princess Bouquet" oraz "Tags Romance & Tiaras". Na papierze bazowym przetestowałam również puder do embossingu Ultra Thick Embossing Crystals firmy Cosmic Shimmer w kolorze "Ice White", który już wkrótce pojawi się w naszym sklepiku! Po podgrzaniu od spodu i rozpuszczeniu pojawiają się białe i przezroczyste kropki, które wyglądają niczym krople rosy! Podoba Wam się ten efekt?

Today I prepared for you a something special! It is my first frame, which I dare to do and its realize be  turned out to be much simpler and more enjoyable than I expected! I am alredy planning to do next! To create this frame I was inspired by captivating motifs from the papers collection "Cherished Jewels" of the company's ScrapBerry. They seem to be ideal for big works such as albums, LO's, stretchers, or just frames. To make my frame I used three different sheets of a papers: "Feminine Key""Princess Bouquet" and "Tags Romance & Tiaras". On the base paper I also tested the Cosmic Shimmer Ultra Thick Embossing Crystals in color "Ice White", which will soon appear in our shop! After heat from underneath and melt the embossing powder, we get white and transparent dots that look like dewdrops! Do you like this effect?














Miłego dnia i do zobaczenia!
Have a nice day and see you soon!
Erita


Materiały / Supplies:

  


5 komentarzy: